Soms zit het mee, soms zit het tegen…

Resultaat van een middagje achter de feiten aanhollen: A hedft getekend met stift op whiteboard, getekend met pen op etuitje van de nieuwe nintendo, A heeft op het huiswerk van Lars. Administratiestapel uit de kast getrokken. Potje zout door het hele huis verstrooid. Fijn… En wegzetten helpt niet als drie jongens alles achter zich aan laten slingeren. Nu voor de tweede keer dus alles gaan stofzuigen. Annika in kinderstoel vastgezet nu met klei aan het spelen. Leoni in de box, die houd het helaas niet lang rustig daar… Lars is bij Remo, Rick en Niels vermaken zich op de Nintendo. Even rust inbouwen.

Verder nog even druk gemaakt over een rekening van de zwitserse boekenclub notabene met de afkorting NSB, ik heb een boek gekocht, maar duidelijk gevraagd of er geen plichtaankopen zouden zijn. Daar was geen sprake van. Dus met die verstande gekocht. Nu kan ik mijn aankoopplicht afkopen voor 35 chf…. Gelukkig bracht de ziektekostenverzekeraar leuker nieuws: met 1 telefoontje 1200 terugverdiend wegens 5 of 6 onterecht niet vergoede rekeningen.

Heb me maar neegelegd bij het feit dat Dennis weer eens verplichtingen heeft op het werk en ik dus vanavond er ook nog alleen voor sta. Morgenmiddag kan hij wegens werk ook geen vrij nemen. Wanneer mag ik nou even weer tot rust komen? In elk geval maar vroeg naar bed de komende dagen…

Over Astrid

In augustus 2010 geëmigreerd met man en 4 kinderen naar Zwitserland, op zoek naar een manier om werk- en levenservaring te delen en te vergroten.
Dit bericht werd geplaatst in Annika, Kinderen, Zwitserland. Bookmark de permalink .

Een reactie op Soms zit het mee, soms zit het tegen…

  1. Janet Koopman zegt:

    Dit is dus overduidelijk een geval van tegen. Zit helaas iets te ver weg om je te komen helpen 😦

Plaats een reactie