Toe aan vakantie na vakantie voorbereidingen…

Wassen gedaan, tassen gepakt, beddengoed verschoond, huis gedeeltelijk schoon. Vanavond nog snel met mijn schoonmoeder boodschappen gedaan (vast veel te veel lekkers te kauwen!). Bijna klaar voor vertrek overmorgen dus.
Vanmiddag stroomde ik bijna over met twee sikkeneurige meisjes die beiden zich tegen de slaap bleven verzetten. En drie huiswerkweigerende jongens met flink wat energie te veel waren ook niet echt handig šŸ˜¦
Het was fijn dat mijn schoonouders er waren en vooral ook fijn dat ze nog een dagje extra zijn gebleven. Ik had begrepen dat ze tot vrijdag zo wie zo zouden blijven, maar dat bleek niet zo. Lief dat ze voor mij uiteindelijk wel zijn gebleven!

20121004-224846.jpg

Over Astrid

In augustus 2010 geƫmigreerd met man en 4 kinderen naar Zwitserland, op zoek naar een manier om werk- en levenservaring te delen en te vergroten.
Dit bericht werd geplaatst in In en om het huis, Kinderen, Things to do, Zwitserland. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie