Toch weer ziek?

En toen was ik eindelijk thuis, kreeg ik een telefoontje van de school. Rick was al een uur teruggetrokken, huilde en blokkeerde volledig. Ze vonden het sneu om hem zo te laten zitten en hij kreeg ’t koud. Bij aankomst trof ik ook inderdaad een bibberend jochie. Overigens bij een prachtig ingericht boskamp, wat een werk hadden ze er van gemaakt! Tenten, hutten, kampvuren, hout, zagen, zithoeken, zelf een echte houtoven was er.
Maar goed, veel kreeg ik (net als de juffen) er niet uit bij Rick. In eerste instantie wilde hij naar huis, maar toen ik zei dat hij dan in bed moest wilde hij niet echt meer mee (waarom mag ik dan niet op de pc….). Maar echt van plan om mee te doen de rest van de dag was hij ook niet. Dus in dubio, eerst maar eens de auto omgedraaid, en een aantal vragen gesteld die hij allen ontkende (geen vieze broek, niet heven spugen, geen pijn ergens), kortom geen drama. Uiteindelijk vlak voordat ik ging zei hij ineens dat hij het zo vervelend vond dat zijn ogen zo nat bleven. Hij had Lauch (uien) moeten snijden voor de soep…. Grrrr, als hij dat nou eens meteen had gezegd!
Na overleg met de juf heb ik hem toch daar gelaten, hij mag wat meer water drinken, wel belangrijk. Kortom nu net weer thuis, Leoni voedend, Annika verschoond, wachtend tot Niels thuis komt. Ik zou eigenlijk met hem naar ’t water willen, maar hij gaf zelf aan liever thuis te blijven vanmorgen. Komt mij eigenlijk ook wel even beter uit nu šŸ˜‰

Over Astrid

In augustus 2010 geƫmigreerd met man en 4 kinderen naar Zwitserland, op zoek naar een manier om werk- en levenservaring te delen en te vergroten.
Dit bericht werd geplaatst in Rick. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie