Hoeveel toeval kan je hebben

Om de dag (die er nog niet heel zomers uitzag vanmorgen) een beetje te vullen tot de komst van mijn schoonouders zijn we naar het Schwarzwald gereden om campings te kien voor het winterseizoen. Mijn schoonouders kamperen elke winter elders, maar wilden het nu wel eens bij ons in de buurt proberen. Het plan was om ern paar campings met de kids te bekijken en de speeltuinen daar te testen šŸ˜‰ zo van op de ene camping koffie, de ander middageten en ergens een ijsje of zo. Het middageten wilden we bij camping Muggenbrun doen. Helaas was het flink fris (15gr) en niet echt zonnig. Desondanks vonden de jongens hun missie wel leuk, campings bekijken voor opa en oma is immers een hele belangrijke taak!
Ze vroegen terloops wanneer ze zouden komen met de caravan, waarna ik nog maar eens uitlegde dat het pas voor de winter was. Opa en oma komen immers voor Annika’s verjaardag naar Zwitserland. We zaten net aan de patatjes toen weer 1 van de kinderen riep dat opa en oma er aan kwamen. Ik wilde net het hele verhaal nog eens uitleggen totdat ik nog eens beter keek: het waren inderdaad mijn schoonouders! Zonder het van elkaar te weten hadden zij ook besloten om op de heenreis alvast een camping te bekijken. En dus geheel toevallig op hetzelfde moment op dezelfde plek….

Over Astrid

In augustus 2010 geƫmigreerd met man en 4 kinderen naar Zwitserland, op zoek naar een manier om werk- en levenservaring te delen en te vergroten.
Dit bericht werd geplaatst in Things to do. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie